:::...The EmPiRe of DeViaTioN::::...
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MaGiC NoT TraGiC

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

خد اللي بيحبك وسيبك من اللنتا بتحبوا مشكله من نوع جديد

كاتب الموضوعرسالة
ahmed sa3d
active citizen
active citizen
ahmed sa3d

ذكر
العمل : والله انا صايع دلوقتى
المزاج : انا مش عارفنى

خد اللي بيحبك وسيبك من اللنتا بتحبوا مشكله من نوع جديد Empty
مُساهمةموضوع: خد اللي بيحبك وسيبك من اللنتا بتحبوا مشكله من نوع جديد   خد اللي بيحبك وسيبك من اللنتا بتحبوا مشكله من نوع جديد Icon_minitimeالإثنين 1 سبتمبر 2008 - 12:46

بسم الله الرحمن الرحيم

في البدايه المثل بيقول خد اللي بيحبك وسيبك من اللنتا بتحبوا

المشكله اللي معايه بدايتها

ان في واحد صحبي من الشات وواحده صحبيتي من الشات برده بس الاتنين اتعرفت عليهم من اميل صحبى ده الاتنين فعلا يهمني امرهم اوووووووي وبتمني ليهم السعاده والهناء

الموضوع ان صحبيتي بتحب صحبي اووووووووووي بس هو مش يحيها بيعملها زاي اخوته بظبط واكتر من مرة هي حولت انها تقولوا انها بتموت في التراب اللي بيمشي عليه بس تقول ايه بقه القلب وما يريد لكن كان دائما ردوا عليها افهمني انا بحبك فعلا بس زاي اخوتي بظبط وحول كتير انوا يفهمها بس بردوا هي مصره علي اللي في قلبها لدرجة ان في واحد كنا نعرفوا راح اتقدم ليها بس هي رفضتوا وكلمت صحبي بعدها وقلتلوا ان في شخص اتقدملها بس انا رفضتوا علشان مش قدره اتخيل ازاي اعيش من غيرك الحقيقة يا جماعة البنت ما فيها حاجه تتعيب فعلا بنت متأصله من كل ناحيه جمال واخلاق ومستوي رفيع يعني مفيهاش عيب وانا مش قادر اقف مع جمب فيهم ياريت القي حل عندكم مع العلم لسه بتكلمه وهو مش عارف يعمل ايه معاها البيت تليفونات بستمرار والموبيل بردوا مش بيسكت لحظه واحده محسيساني انها مراتوا

ياريت فعلا يكون في حل عندكم لاني خلاص مش لاقي حل

خد اللي بيحبك وسيبك من اللنتا بتحبوا مشكله من نوع جديد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مشكله حب الغلط
» اللي بيكره المدرسة يدخل
» شباب هذه صفات البنت اللي تعجب كل شاب
» اللى بيحب لازم يجاوب على السؤال؟ ده, ايه الفرق
» الآن : The Lion علي كرسي الاعتراف يلا اللي عندو اسئلة يتفدل